روز: شهریور ۳, ۱۳۹۹

کارگاه آموزشی STP (بخش بندی بازار/هدف گذاری /جایگاه یابی)

کارگاه آموزشی  STP در کسب و کارهای نوپا (بخش بندی بازار/هدف گذاری /جایگاه یابی) ویژه هشت واحد منتخب مستقر در ” سال اول رشد”برگزار شد. سرفصل های ارائه شده در این کارگاه شامل موارد زیر بودند: آشنایی با بخش بندی های متفاوت بازار تشریح رفتار مصرف کننده آشنایی با شیوه محاسبه اندازه بازار انتخاب صحیح […]

ادامه مطلب دوشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱:۴۹ َبعد از ظهر