کارگاه آموزشی “استراتژی های قیمت گذاری محصول”سی ام مهرماه و هفتم آبان

  • تاریخ انتشار : یکشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲:۱۴
  • دسته بندی : آموزش، اخبار
  • بازدید : 619 بازدید
  • نظرات : بدون دیدگاه

طبق برنامه ریزی صورت گرفته در بحث توانمندسازی تیمهای نوپا و از سری دوره های تقویم آموزشی سال ۱۳۹۹ ، دوره آموزشی “نحوه قیمت گذاری و استراتژیهای آن” در مرکز رشد برگزار شد.

با توجه به نیاز تیم های مستقر و دسته بندی صورت گرفته، مخاطبین و جامعه هدف این دوره، هفت تیم مستقر در سال دوم و سوم دوره رشد بودند.

در این دوره که با همکاری شبکه پژوهش و فناوری اصفهان برگزار شد، واحدهای فناور با تکنیکھای مختلف قیمت گذاری آشنا شدند. در پایان تیمهای شرکت کننده در رویداد، مسائل خود در زمینه قیمت گذاری محصول را به صورت پرسش و پاسخ با مدرس دوره در میان گذاشتند.

سرفصلهای برگزاری این دوره دو روزه شامل موارد زیر بود:

  • آشنایی با تکنیک های قیمت گذاری
  • آشنایی با استراتژی های قیمت گذاری
  • عوامل موثر بر قیمت گذاری
  • انواع بازارها
  • روش های قیمت گذاری برای محصولات جدید
  • استراتژی های تعدیل قیمت

**جهت دریافت فایل دوره آموزشی به بیوند زیر مراجعه فرمایید:

*شایان ذکر است کارگاه آموزشی مذکور در  روزهای چهارشنبه سی ام مهرماه و هفتم آبان در مرکز رشد واحدهای فناور با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.