دوره آموزشی ” طراحی ارزش پیشنهادی ” بیست و هشتم آبان در مرکز رشد برگزار شد.

  • تاریخ انتشار : شنبه, ۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲:۰۸
  • دسته بندی : آموزش، اخبار
  • بازدید : 71 بازدید
  • نظرات : بدون دیدگاه

کارگاه آموزشی “طراحی ارزش پیشنهادی” از سری دوره های تقویم آموزشی سال ۱۳۹۹ بدلیل رعایت پروتکل های بهداشتی و محدودیت های موجود به صورت وبینار برگزار شد. با توجه به اهمیت نقش ارزش پیشنهادی در تدوین مدل کسب و کار در گامهای ابتدایی راه اندازی کسب و کار، این دوره ویژه هسته های جدیدالورود به دوره رشد مقدماتی برنامه ریزی و اجرا شد.

در این کارگاه که با همکاری شبکه پژوهش و فناوری اصفهان برگزار شد مدرس دوره در مورد مفاهیم کلی ارزش پیشنهادی، انواع ارزش، جایگاه ارزش در یک کسب و کار، نیازهای مشتریان و انواع ارزش پیشنهادی مطالبی را طرح کرد.

در پاین نشست و در راستای تعاملی کردن دوره آموزشی فرصتی جهت پرسش و پاسخ بین شرکت کنندگان و مربی اختصاص یافت. برخی از شرکت کنندگان با طرح چالشهای کسب و کار خود در خصوص نحوه طراحی ارزش پیشنهادی کسب و کار و تعیین ستونهای رقابت پذیر هسته متبوعشان مواردی را مطرح کردند. پس از ارائه پرسشها نظرات مربی دوره و شرکت کنندگان در خصوص موارد مطرح شده مورد بحث قرار گرفت.

سرفصلهای برگزاری این دوره شامل موارد زیر بود:

  • آشنایی با نیاز های مشتریان جهت طراحی یک ارزش پیشنهادی موثر
  • آشنایی با مفاهیم ارزش پیشنهادی
  • ارتباط ارزش پیشنهادی با بخش مشتریان
  • تاثیر ارزش پیشنهادی بر رقابت پذیری

**جهت دریافت فایل دوره آموزشی پیوند زیر را ببینید:

این دوره روز چهارشنبه بیست و هشتم آبانماه از ساعت 13 تا 15 بر بستر سامانه آموزش مجازی پارک برگزار شد.

  نظرات

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *