رونمایی از محصول واحد فناور انرژی و بازیافت آینده پایدار و معرفی فناور برتر مرکز رشد در برنامه های هفته پژوهش و فناوری استان

  • تاریخ انتشار : سه شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۵:۵۱
  • دسته بندی : اخبار، عمومی
  • بازدید : 753 بازدید
  • نظرات : بدون دیدگاه

روز چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ آیین اختتامیه هفته پژوهش و فناوری استان چهارمحال و بختیاری با همکاری استانداری چهار محال و بختیاری، پارک علم و فناوری و دانشگاه شهرکرد به صورت مجازی برگزار شد. در پایان آیین اختتامیه هفته پژوهش و فناوری استان چهارمحال و بختیاری از فناوران برتر مراکز رشد و پارک علم و فناوری تجلیل شد.

در این مراسم که به صورت مجازی با حضور استاندار و مسولین دستگاه های اجرایی استان برگزار شد سرکار خانم مهندس فرحناز غضنفری مدیرعامل واحد فناور زیست دژگرد کلونچی به عنوان “فناور برتر مرکز رشد پارک علم و فناوری” معرفی شد.

هفته پژوهش و فناوری استان چهارمحال و بختیاری از ۱۵ آذر به مدت یک هفته به صورت مجازی با اجرای برنامه های مختلف برگزار گردید.

از جمله این برنامه ها می توان به رونمایی از محصول واحد فناورانرژی و بازیافت آینده پایدار با عنوان بازیافت به روش TFE به مدیرعاملی آقای مهندس سجاد یاری مستقر در مرکز رشد پارک علم و فناوری اشاره کرد.

روند انتخاب فناور برتر مرکز رشد در هفته های پژوهش و فناوری یک سال پس از تاسیس و راه اندازی تا کنون بصورت متوالی انجام گرفته است که در زیر نگاهی به فناوران برتر مرکز رشد در ادوار مختلف خواهیم داشت:

فناوران برتر سال های ۹۵ تا ۹۸

سال ۹۵ جناب آقای دکتر مهدی رئیسی مدیر عامل واحد فناور آرمان پژوه زاگرس فناور برتر مرکز رشد پارک علم و فناوری

سال۹۶

جناب آقای مهندس ابراهیم رحیمی مدیر عامل واحد فناور ایکاد پرهام صنعت فناور برتر مرکز رشد پارک علم و فناوری

سال۹۷

جناب آقای مهندس ایمان اکبریان مدیر عامل واحد فناور آویژه تک آیرین کیان فناور برتر مرکز رشد پارک علم و فناوری

سال۹۸

جناب آقای مهندس بهنام نعمتی مدیر عامل واحد فناور جوانه زرین سارینا فناور برتر مرکز رشد پارک علم و فناوری