وبینار آموزشی استراتژی ورود به بازار برای محصول نو و فناوری محور

  • تاریخ انتشار : چهارشنبه, ۳ دی ۱۳۹۹ - ۲:۵۰
  • دسته بندی : آموزش، اطلاعیه
  • بازدید : 194 بازدید
  • نظرات : بدون دیدگاه

سرفصلهای این دوره آموزشی که در دو جلسه برگزار خواهد شد به قرار زیر است:

آشنایی با مفهوم استراتژی

آشنایی با مفهوم توسعه بازار و محصول

آشنایی با انواع استراتژیهای بازاریابی

معرفی استراتژی های رقابتی


زمان برگزاری وبینار: یکشنبه ۱۴ و یکشنبه ۲۱ دی ماه ساعت 12تا 14

با توجه به شیوع ویروس نوپدید کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی این دوره بصورت برخط
(وبینار) برگزار خواهد شد.

برای ورود به دوره میتوانید روزهای برگزاری دوره از ساعت11:55 طریق پیوند زیرو پس از وارد کردن نام در دوره آموزشی حضور پیدا کنید:
https://chbstp.homaan.ir/b/7×3-yqd-spj-dlp