معرفی واحد فناور ماه: واحد فناور هوش رایان ایرسا

  • تاریخ انتشار : دوشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۷:۰۶
  • دسته بندی : اطلاعیه، واحد فناور ماه
  • بازدید : 1079 بازدید
  • نظرات : بدون دیدگاه


واحد فناور ماه

مرکز رشد واحدهای فناور, در قالب  “واحد فناور ماه”, به منظور کمک به تبلیغ و شبکه سازی بین تیمهای مستقر، یکی از واحدهای رشد یا رشد مقدماتی را معرفی خواهد کرد. این اقدام برای شناخت هرچه بیشتر توانمندی هسته/ واحدهای فناور، افزایش شناخت و آگاهی تیم ها نسبت به توانایی یکدیگر و فراهم نمودن زمینه همکاری و انجام فعالیتهای مشترک بین آنها صورت خواهد پذیرفت.

در این بخش به معرفی واحد فناور “هوش رایان ایرسا” به نمایندگی آقای صادق رحمانی بلداجی خواهیم پرداخت.

معرفی واحد:

در سال۱۳۹۷ آقای صادق رحمانی به عنوان متخصص در زمینه فناوری اطلاعات با معرفی تیم کاری در قالب هسته فناور “هوش ابزار” و ارائه ایده محوری “پردازش متون و دیدگاه های مبتنی بر وب” موفق به استقرار در دوره رشد مقدماتی پارک علم و فناوری استان چهارمحال و بختیاری شد.

در این دوره هسته فناور هوش ابزار فعالیت‌های تحقیقاتی و تجاری خود را آغاز نمود. در ابتدای سال ۱۳۹۸ این واحد فناور با ثبت شرکت “هوش رایان ایرسا” و ایده محوری هوش ابزار به یک شخصیت حقوقی تبدیل شده و با موفقیت در فرآیند داوری، وارد مرحله رشد پارک شد.

در دوره رشد واحد هوش ابزار با بهره گیری از هوش مصنوعی موفق به طراحی سامانه بررسی و تحلیل متون و دیدگاه های زبان فارسی شد.(سایت اختصاصی هوش رایان ایرسا)

این سامانه (سامانه هوش ابزار)­ مبتنی بر API، توانایی تشخیص حالت ها و همچنین وزن احساسی متون و دیدگاه ها با دقت و سرعت مناسب را دارد.

این واحد در فعالیت های بعدی خود توانایی تشخیص گرایشهای موجود در متون، دسته اخبار و همچنین امکان الگویابی از داده ها و همچنین استخراج روابط موجود بین داده ها را به سامانه هوش ابزار افزود.

همچنین از دیگر فعالیت های این واحد می توان به طراحی و توسعه بسترهای کلان داده و همچنین طراحی و اجرای سامانه های نرم افزاری تحت وب (وبسایت ها و…) و اپلیکیشن اشاره کرد.

زمینه های همکاری و تعامل:

***شرکت هوش رایان ایرسا با تیمی متشکل از متخصصین حوزه های نرم افزار، هوش مصنوعی و شبکه های کامپیوتری آماده همکاری و ارائه خدمات مشاوره، تحقیقاتی و پیاده سازی در حوزه های فناوری اطلاعات است.

محصولات و خدمات و توانمندی های قابل ارائه واحد:

  • تحلیل رفتار مشتریان از طریق بررسی و رفتار سنجی دیدگاه ها
  • تحلیل متون خبری فارسی و تشخیص دسته و گرایش خبر
  • الگویابی و کشف روابط از داده های موجود به منظور رفتار شناسی، الگویابی و کشف روند در داده ها
  • طراحی سامانه، وبسایت و اپلیکیشن
  • طراحی و پیاده سازی بسترها و نرم افزارهای مبتنی بر کلان داده

اطلاعات تماس:

تلفن تماس: 09138868984

سایت اختصاصی واحد: http://hri.co.ir

سایت اختصاصی محصول: http://www.Hooshabzar.com

پست الکترونیک:  sadeghrahmani91@gmail.com

صفحه واحد در سایت مرکز رشد:   https://b2n.ir/231316

آدرس: شهرکرد، کوی فرهنگیان، خیابان ۱۱ اردیبهشت، ساختمان مرکز رشد واحدهای فناور پارک علم و فناوری، واحد ۲۳۹