فایل وبینار آموزشی استراتژی ورود به بازار برای محصول نو و فناوری محور در دسترس قرار گرفت.

  • تاریخ انتشار : دوشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۳:۲۵
  • دسته بندی : آموزش، اخبار
  • بازدید : 552 بازدید
  • نظرات : بدون دیدگاه

سرفصلهای این دوره آموزشی که در 14 و 21 دیماه برگزار شده به قرار زیربوده است:

آشنایی با مفهوم استراتژی

آشنایی با انواع استراتژیهای بازاریابی

معرفی استراتژی های رقابتی

هدف از برگزاری این دوره آشنایی بیشتر واحدهای فناور با روش های ورود به بازار و انتخاب بهترین روش بوده است.

جهت دریافت بخش اول فایل وبینار آموزشی استراتژی ورود به بازار روی پیوند بزنید.

جهت دریافت بخش دوم فایل وبینار آموزشی استراتژی ورود به بازار روی پیوند بزنید.

هت دریافت بخش سوم فایل وبینار آموزشی استراتژی ورود به بازار روی پیوند بزنید.