نشست خوشه فناوری “داده پردازی” در مرکز رشد برگزار شد.

  • تاریخ انتشار : چهارشنبه, ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱:۵۹
  • دسته بندی : اخبار، خوشه فناوری، عمومی
  • بازدید : 382 بازدید
  • نظرات : بدون دیدگاه

سومین جلسه از مجموعه نشستهای خوشه فناوری به هسته واحدهای حوزه داده پردازی اختصاص داشت.

در این جلسات ابتدا میهمانان به ارائه ایده محوری خود همراه با چالشهای پیش آمده در مسیر کسب و کار, نقاط قوت و ضعف, شکستها و پیروزیها میپردازند. پس از پایان یک دور معارفه, نشست بصورت گفتگوی صمیمانه دنبال شده و شرکت کنندگان نظرات خود را در قالب بارش فکری درباره راه های تقویت ایده محوری یک دیگر, نحوه هم افزایی بیشتر و پیش بینی آینده فناوری بیان میکنند.

در این دورهمی واحدهای فناور نویان راهکار آینده (حضورغیاب ابری رامونا )، هوش رایان ایرسا (متن کاوی تحت وب)، دلتا هوش زاگرس (خودکارسازی تحلیل بازار بورس با هوش مصنوعی) وهسته بروجن آنالیز (نرم افزار آنالیز آماری ورزشی) شرکت داشتند که با بیان تجربیات و یافته های خود راه های تعامل، هم افزایی و همکاری بیشتر را بررسی کردند.

در ادامه این فرایند اطلاعات کلیه هسته, واحدهای مستقر در مراکز رشد و پارک علم و فناوری در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفته و مرور اجمالی بر طرحها و ایده های موجود در پارک علم و فناوری پایان بخش برنامه بود.

جلسه بعدی این سلسله نشستها به خوشه فناوری های حوزه آب و انرژی اختصاص دارد که با حضور نماینده هسته/ واحدهای آذر باد نیرو پارسا، کاراب غرب،سیرو، برق امام قیس و زمین کاوان برگزار میشود.

صفحه اختصاصی واحدهای شرکت کننده در این نشست به شرح زیر است:

نویان راهکار آینده https://b2n.ir/q62302

هوش رایان ایرسا https://b2n.ir/231316

دلتا هوش زاگرس https://b2n.ir/u45209

بروجن آنالیز https://b2n.ir/e22315