بازدید مدیرکل آموزش پرورش استان چهارمحال و بختیاری از مرکز رشد واحدهای فناور پارک علم و فناوری و امضای تفاهم نامه – دی ماه 98

  • تاریخ انتشار : شنبه, ۷ دی ۱۳۹۸ - ۴:۴۱
  • دسته بندی : اخبار، عمومی
  • بازدید : 699 بازدید
  • نظرات : بدون دیدگاه

مدیر کل آموزش پرورش استان چهارمحال و بختیاری به همراه جمعی از معاونان از مرکز رشد واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان بازدید کردند.
دکتر اسماعیل پیرعلی در این جلسه با بیان اینکه ستاد پارک علم و فناوری در تلاش است شرایط مساعدی را برای واحدهای فناور مستقر در پارک ایجاد کند، اظهار کرد: «خوشبختانه این واحدها فعالیت‌های مناسبی در جهت رفع نیازهای کشور ارائه کرده‌اند.»
رئیس پارک علم و فناوری استان به نقش این واحدها در توسعه اقتصادی کشور اشاره کرد. مدیر کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری نیز پس از بازدید از واحدهای مستقر, با اظهار شعف از ایجاد بستر رشد شرکتهای دانش بنیان در استان چهارمحال و بختیاری، گفت: جای بسی خوشحالیست که امروز جوانان فناور استان در مسیر کارآفرینی فناورانه گام برمیدارند. قائد امینی در ادامه افزود امید است با افزایش سطح تعامل پارک و آموزش و پرورش, اولیای مدرسه، خانواده ها و دانش آموزان با مفاهیم کارافرینی نوین، استارتآپها و شرکتهای دانش بنیان آشنا شده و با شناخت روندهای کارآفرینی فناورانه شاهد بهبود در هدایت تحصیلی دانش آموزان باشیم.
آموزش و پرورش استان و پارک علم و فناوری تفاهم‌نامه‌ای با هدف تعامل و هم‌افزایی سازنده میان آموزش و پرورش استان و پارک علم و فناوری در راستای ایجاد ظرفیت هم‌افزا در نظام نوآوری و زیست بوم کارآفرینی دانش‌بنیان و تسهیل بکارگیری امکانات طرفین امضا کردند.