کارگاه آموزشی STP (بخش بندی بازار/هدف گذاری /جایگاه یابی)
کارگاه آموزشی STP در کسب و کارهای نوپا (بخش بندی بازار/هدف گذاری /جایگاه یابی) ویژه هشت واحد منتخب مستقر در ” سال اول رشد”برگزار شد. سرفصل های ارائه شده در این کارگاه شامل موارد زیر بودند:
آشنایی با بخش بندی های متفاوت بازار
تشریح رفتار مصرف کننده
آشنایی با شیوه محاسبه اندازه بازار
انتخاب صحیح مشتری نهایی
هدف گذاری در بازار
بررسی قیمت، کیفیت، مزیت و نیاز مشتری
بررسی استراتژی های جایگاه یابی
در طول برگزاری کارگاه، شرکت کنندگان ضمن آشنایی با این مفاهیم، به صورت عملی موارد تدریس شده را برای کسب و کار خود پیاده سازی کردند.
برای دریافت فایل آموزشی این دوره, میتوانید افزونه های زیر را ببینید
برای اطلاع از جزییات و سرفصل دوره های آموزشی سال ۱۳۹۹ به پیوند پایین صفحه مراجعه نمایید:
https://chbstp.ir/roshd/?p=1460
*****شایان ذکر است کارگاه آموزشی مذکور در روزهای دوشنبه ۹۹/۰۵/۲۷ و یکشنبه ۹۹/۰۶/۰۲ از ساعت ۹ تا ۱۳ در سالن جلسات مرکز رشد واحدهای فناور با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.