کارگاه آموزشی STP (بخش بندی بازار/هدف گذاری /جایگاه یابی)

  • تاریخ انتشار : دوشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۹:۱۹
  • دسته بندی : آموزش، اخبار
  • بازدید : 848 بازدید
  • نظرات : بدون دیدگاه

کارگاه آموزشی  STP در کسب و کارهای نوپا (بخش بندی بازار/هدف گذاری /جایگاه یابی) ویژه هشت واحد منتخب مستقر در ” سال اول رشد”برگزار شد. سرفصل های ارائه شده در این کارگاه شامل موارد زیر بودند:

آشنایی با بخش بندی های متفاوت بازار

تشریح رفتار مصرف کننده

آشنایی با شیوه محاسبه اندازه بازار

انتخاب صحیح مشتری نهایی

هدف گذاری در بازار

بررسی قیمت، کیفیت، مزیت و نیاز مشتری

بررسی استراتژی های جایگاه یابی

در طول برگزاری کارگاه،  شرکت کنندگان ضمن آشنایی با این مفاهیم، به صورت عملی موارد تدریس شده را برای کسب و کار خود پیاده سازی کردند.

برای دریافت فایل آموزشی این دوره, میتوانید افزونه های زیر را ببینید

https://chbstp.ir/roshd/wp-content/uploads/sites/2/2020/09/stp-ooo-ououoeooe-uou_-uooouoeooe-oouoeuou-uoeoouoe_part1.pdf

https://chbstp.ir/roshd/wp-content/uploads/sites/2/2020/09/stp-ooo-ououoeooe-uou_-uooouoeooe-oouoeuou-uoeoouoe-part2.pdf

برای اطلاع از جزییات و سرفصل دوره های آموزشی سال ۱۳۹۹ به پیوند پایین صفحه مراجعه نمایید:

https://chbstp.ir/roshd/?p=1460

*****شایان ذکر است کارگاه آموزشی مذکور در روزهای دوشنبه ۹۹/۰۵/۲۷ و یکشنبه ۹۹/۰۶/۰۲ از ساعت ۹ تا ۱۳ در سالن جلسات مرکز رشد واحدهای فناور با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.