وبینار آموزشی استراتژی ورود به بازار برای محصول نو و فناوری محور
سرفصلهای این دوره آموزشی که در دو جلسه برگزار خواهد شد به قرار زیر است:
آشنایی با مفهوم استراتژی
آشنایی با مفهوم توسعه بازار و محصول
آشنایی با انواع استراتژیهای بازاریابی
معرفی استراتژی های رقابتی
زمان برگزاری وبینار: یکشنبه ۱۴ و یکشنبه ۲۱ دی ماه ساعت 12تا 14 |
با توجه به شیوع ویروس نوپدید کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی این دوره بصورت برخط
(وبینار) برگزار خواهد شد.
برای ورود به دوره میتوانید روزهای برگزاری دوره از ساعت11:55 طریق پیوند زیرو پس از وارد کردن نام در دوره آموزشی حضور پیدا کنید:
https://chbstp.homaan.ir/b/7×3-yqd-spj-dlp