اخذ گواهی شرکت خلاق توسط واحد رایان تجارت دزپارت (آی مزرعه)

  • تاریخ انتشار : چهارشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۷:۵۰
  • دسته بندی : اخبار
  • بازدید : 830 بازدید
  • نظرات : بدون دیدگاه

پس از بررسی صورت گرفته توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری, واحد رایان تجارت دزپارت با محصول استارتآپی آی مزرعه در زمینه کسب و کارهای دیجیتال و فضای مجازی موفق به کسب گواهی شرکت خلاق شد.

واحد رایان تجارت دزپارت (آی مزرعه) با طراحی سامانه هوشمند در حوزه شیلات، با حذف واسطه ها و تامین نیاز تولید کنندگان بصورت مستقیم در رسیدن به حداکثر بازدهی مالی, یاری رسان پرورش دهندگان آبزیان, کارگاه های فرآوری آبزیان و… خواهد بود.

استارتآپ آی مزرعه با پیوند بین مزرعه داران, ارائه دهندگان خدمات, تامین کنندگان نهاده ها, درج آگهی های روزانه, اعلام قیمت, دوره های آموزشی تخصصی و…. به منظور ارزش آفرینی در صنعت پرورش آبزیان به عنوان یکی از حوزه های دارای اولویت استان چهارمحال و بختیاری فعالیت دارد.

واحد رایان تجارت دزپارت با ایده محوری آی مزرعه در سال اول رشد پارک علم و فناوری استان مستقر است.

**** از سایت این استارتاپ در پیوند زیر بازدید کرده و از مطالب جالب آن لذت ببرید:http://imazrae.ir

پارک علم و فناوری موفقیت کسب شده را به مدیرعامل محترم واحد رایان تجارت دزپارت (آی مزرعه) جناب آقای رضا باقری و مجموعه همکاران تبریک گفته و آرزوی موفقیت روزافزون برای آن واحد دارد.

شرکتهای خلاق چه شرکتهایی هستند و از چه مزایایی بهره مند خواهند بود؟

شرکت خلاق، شرکتی است که جوهره رشد آنها یعنی خلاقیت و نوآوری، برای ارائه محصولات و خدمات جدید و مدل های نوین کسب و کار در سطح بازار هدف می باشد و رشد و توسعه محصولات و خدمات ایشان بر خلاف شرکت های دانش بنیان الزاما محصولاتی مبتنی بر فناوری پیشرفته نیست.

حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به این شرکت‌ها در سه حوزه زیر صورت میگیرد:

توسعه بازار محصولات و خدمات

تسهیل فضای کسب و کار

و پشتیبانی مالی و جذب سرمایه

حمایتی که نزدیک و هم‌تراز با قانون حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان خواهد بود که از آن جمله می‌توان به معافیت مالیاتی اشاره کرد.

محصول/خدمت می تواند همزمان دانش بنیان/خلاق باشد، اما برای دریافت خدمات حمایتی باید یکی از حمایت های دانش بنیان/خلاق را انتخاب کرده و از حمایت دیگری انصراف دهد.

اطلاعات کامل در خصوص شرکتهای خلاق در پیوند زیر:

http://ircreative.isti.ir/

سامانه استعلام شرکتهای خلاق:

http://ircreative.isti.ir/types.php?typid=17