آغاز به کار مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان لردگان در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰

  • تاریخ انتشار : دوشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۹:۳۹
  • دسته بندی : اخبار، عمومی
  • بازدید : 562 بازدید
  • نظرات : بدون دیدگاه

دفتر مرکز رشد پارک علم و فناوری استان چهار محال و بختیاری با هدف حمایت از توسعه فعالیت‌های کارآفرینی و ایجاد شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان، از نیمه اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ در شهرستان لردگان افتتاح و راه‌اندازی شد.

هدف از تشکیل این مرکز ساماندهی یک محیط فعال برای ایجاد هم‌افزایی ناشی از کار جمعی و حمایت از فعالیت‌های هدفدار نوآوران و شرکت‌های اقتصادی فعال دانش بنیان در زمینه‌های مختلف صنعتی، کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی، گردشگری و … است.

مرکز رشد واحدهای فناور لردگان سرویس‌های ویژه‌ای را به واحدهای مستقر ارائه می‌دهد که اهم آنها شامل تامین فضای استقرار، فضای کار اشتراکی، حمایت مالی، خدمات مشاوره و منتورینگ و برگزاری دوره‌های تخصصی کسب و کار و … است.

از این رو تیم هایی که ایده ای مبتنی بر فناوری، نوآوری یا مهندسی معکوس دارند جهت اجرای ایده خود و دریافت حمایت از پارک علم و فناوری استان، به این مرکز مراجعه کنند.

☎ برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۳۴۴۴۵۵۲۱-۰۳۸ / ۳۴۴۴۵۶۳۱-۰۳۸ / ۳۲۲۲۸۶۷۲-۰۳۸ / ۳۴۲۲۶۶۶۵-۰۳۸ تماس گرفته یا به وبسایت http://Roshd.chbstp.ir مراجعه نمایید.

📩 نشانی ایمیل: roshd.chb@gmail.com

, lordeganroshd.chb@gmail.com

📌 آدرس: لردگان، بلوار شهدا، چهار راه معلم، کوچه ۲۱ شهدا، پلاک ۲۳، ساختمان مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان لردگان – کد پستی: ۸۸۹۱۶۸۳۳۵۳