معرفی واحد فناور ماه: بازی سازان علم و ایده درنا ویرا

  • تاریخ انتشار : دوشنبه, ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۲:۴۵
  • دسته بندی : عمومی، واحد فناور ماه
  • بازدید : 844 بازدید
  • نظرات : بدون دیدگاه

مرکز رشد واحدهای فناور، در قالب  “واحد فناور ماه” و به منظور کمک به تبلیغ و شبکه سازی، یکی از واحدهای رشد یا رشد مقدماتی را معرفی می کند.

این اقدام برای شناخت هرچه بیشتر توانمندی واحدهای فناور، افزایش شناخت و آگاهی تیم ها نسبت به توانایی یکدیگر و فراهم نمودن زمینه همکاری و انجام فعالیت های مشترک بین آن ها صورت خواهد پذیرفت.

این بار و در بخش واحد فناور ماه به معرفی شرکت ” بازی سازان علم و ایده درنا ویرا” به نمایندگی آقای میلاد بیگی بروجنی خواهیم پرداخت.

زمینه اصلی فعالیت:

فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرم افزارهای کامپیوتری (بازی های رایانه ای)

ایده محوری واحد فناور:

طراحی و تولید بازی های میان وعده ایی موبایلی

اهمیت فعالیت :

امروزه تمامی افراد در تمامی سنین و سلیقه ها به دنبال راهکاری برای کاهش تنش فکری خود در تمامی ساعات شبانه روز هستند . یکی از کارهایی که اغلب افراد در مکان های مختلف برای کاهش تنش و استرس فکری خود انجام می دهند کار با تلفن همراه است . اما چیزی که باعث این امر می شود قابل دسترس بودن و یا به اصطلاح میان وعده ای بودن آپ ها، بازی ها و حتی خود تلفن همراه است . بازی های میان وعده ای بازی های کوچکی نیستند بلکه باید بر اساس این سه اصل طراحی و اجرا شوند: تلاش کمتر ، لذت بیشتر ، استفاده در همه جا

می توان گفت که بعضا برخی از این بازی ها نتایج نامطلوب را شامل می شوند و با اینکه در حال حاضر نمونه هایی در داخل تولید می شود اما این نمونه های موجود در بازار از هسته های مشابه خارجی استفاده کرده و در تولید هسته های جدید فعالیتی انجام نمی شود. می بایست با طراحی و توسعه ی هسته های مستقل این نوع بازی ها را تولید کرد و به سطح بالاتری رساند.

آغاز به فعالیت و معرفی:

تیم “Potoo Game” به نمایندگی آقای میلاد بیگی بروجنی از اردیبهشت ماه سال 1398 فعالیت خود را آغاز کرده و پس از گذشت یکسال و انجام مراحل پذیرش و داوری از اردیبهشت ماه 1399 در دوره رشد مقدماتی پارک علم و فناوری استان پذیرش شده و فعالیت خود را بعنوان هسته فناور در زمینه تولید بازی های میان وعده ای آغاز کرده است. این هسته در دوره رشد مقدماتی تثبیت ایده محوری، تکمیل تیم کاری و نیازسنجی و بازار یابی خود را برای محصولات شروع کرد.

تبدیل وضعیت:

هسته “Potoo Game” با ثبت شرکت “بازی سازان علم و ایده درنا ویرا” به شخصیت حقوقی تبدیل شده و در تیر ماه سال 1400 توانست به واحد های فناور مرکز رشد شهرستان بروجن بپیوندد.

توانمندی های قابل ارائه واحد:

  • طراحی بازی:

هر پروژه ای ابتدا از یک ایده ساده شروع می شود و تمامی موارد درون بازی روی آن طراحی و پیاده سازی می شوند. که این طراحی شامل مکانیک بازی ، کنترل بازی ، طراحی گرافیکی (طراحی کانسپت ، مشخص نمودن سبک گرافیکی) و طراحی داستان می شوند.

  • توسعه ی پروژه :

تیم ما از موتور یونیتی برای توسعه محصولات خود استفاده می کند و موارد مورد نیاز پروژه که در بخش طراحی به آنها اشاره شده است را در این بخش توسعه خواهد داد و هسته اصلی بازی را ایجاد می کند و همچنین تمامی موارد گرافیکی آماده شده در این بخش به پروژه اضافه خواهد شد.

  • انتشار در مارکت های داخلی و خارجی:

در این مرحله پروژه بر اساس نیاز تعیین شده که در ابتدای شروع پروژه تعیین می شود، در مارکت مورد نظر بارگذاری شده و منتشر می شود که می توان در مارکت های Google Play Store ، App Store  و کافه بازار بازی را بارگذاری نمود.

  • تحلیل و آنالیز داده های دریافتی از محصولات تولیدی:

با توجه به اطلاعات دریافتی از کاربران و تحلیل این اطلاعات، برای قدم های بعدی پروژه تصمیم گیری شده و بازی براساس این اطلاعات بروزرسانی می شود.

محصولات ارائه شده واحد:

  • Over Up!  : تولید 1398
  • Galaxy’s Chaos  : تولید 1399
  • Water Man  : تولید 1399
  • Balloon Man : تولید 1399
  • Cheat Run : تولید 1400
  • Ninja Mom : تولید 1400
  • Crowd Train : تولید 1400

زمینه های همکاری:

از ابتدای شروع فعالیت در مرکز رشد واحد های فناور بروجن ، این واحد با شرکت های ناشر بازی های میان وعده ای خارج از کشورمانند: Voodoo, Crazy Lab, Tapas Games  و … همکاری خود را آغاز کرده و توانسته ایم با استفاده از این همکاری نتایج مثبتی را در زمینه طراحی و تولید این سبک از بازی ها کسب کنیم.

اطلاعات تماس:

شماره تماس:

09365377802

سایت اختصاصی واحد:

  www.Potoo.Games

رایانامه:

Gmdv.Co@gmail.com

صفحه واحد در سایت مرکز رشد:

https://b2n.ir/z23272