آغاز دور پنجم جلسات راهبری در مرکز رشد واحدهای فناور

  • تاریخ انتشار : دوشنبه, ۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۹:۱۳
  • دسته بندی : اخبار، عمومی
  • بازدید : 437 بازدید
  • نظرات : بدون دیدگاه

جلسات راهبری برنامه ایست که درآن سعی میشود با استفاده از خدمات بیزینس کوچینگ چهارچوب اولیه کسب و کار اصلاح شده و اجزای مدل کسب و کار قوام پیدا کنند.

از سال 1397 تا کنون 4 دور برنامه راهبری در مراکز رشد انجام شده و دور پنج این برنامه در دوبخش ویژه دوره رشد مقدماتی و دوره رشد از دوشنبه هشتم شهریور شروع شده است.

برنامه راهبری دوره رشد مقدماتی:

در این دور از برنامه راهبری هفت هسته رشد مقدماتی، با تمرکز بر بررسی بوم کسب و کار، بخش بندی/ جایگاه یابی بازار، محاسبه بهای تمام شده، نقطه سربه سر، نرخ بازگشت سرمایه و زنجیره تامین و با هدف تثبیت ایده محوری و رسیدن به مدل کسب وکار تکرار شونده و مقیاس پذیر طی شش جلسه برگزار میگردد.

**گام آغازین این برنامه انجام تست و تحلیل شخصیت نماینده تیمها جهت اعمال در فرآیند تیم سازی خواهد بود.

برنامه راهبری دوره رشد:

این دور از برنامه با شرکت چهار واحد فناور و با تمرکز بر بررسی قیمت گذاری، استراتژی بازاریابی و بازار هدف به منظور تکمیل برنامه کسب و کار و تجاری سازی  طی چهار جلسه برگزار خواهد شد.

معیار انتخاب هسته و واحدهای شرکت کننده در این جلسات، نیاز احصا شده از طرف مرکز رشد و تمایل و آمادگی اعلام شده از طرف هسته/ واحد فناور بوده است.

***** طبق برنامه ریزی صورت گرفته برنامه راهبری برای هسته/ واحدهای مستقر در مراکز رشد شهرستان بروجن و لردگان در دور ششم برنامه اعمال خواهد شد.

جهت دریافت برنامه راهبری در سال 1400 پیوند زیر را دنبال کنید.

راهبری شهریور 1400

برای مشاهده خلاصه ای از برنامه های توانمندسازی و آموزشی مرکز رشد در سال 1400 پیوند زیر را دنبال کنید:

https://chbstp.ir/roshd/wp-content/uploads/sites/2/2021/08/تقویم.pdf