معرفی واحد فناور ماه: پیشرو ایلدا توان

مرکز رشد واحدهای فناور، در قالب  “واحد فناور ماه” و به منظور کمک به تبلیغ و شبکه سازی، یکی از واحدهای رشد یا رشد مقدماتی را معرفی می کند.

این اقدام برای شناخت هرچه بیشتر توانمندی واحدهای فناور، افزایش شناخت و آگاهی تیم ها نسبت به توانایی یکدیگر و فراهم نمودن زمینه همکاری و انجام فعالیت های مشترک بین آن ها صورت خواهد پذیرفت.

این بار و در بخش واحد فناور ماه به معرفی واحد فناور پیشرو ایلدا توان به نمایندگی آقای سجاد مرادی از واحدهای مستقر در مراکز رشد خواهیم پرداخت.

زمینه اصلی فعالیت:

طراحی و ساخت در حوزه الکترونیک و مکانیک

ایده محوری واحد فناور:

تولید دستگاه  کنترل کننده اتوماتیک پمپ

دستگاه کنترل کننده  اتوماتیک پمپ آب:

 این دستگاه یک دستگاه کاملا هوشمند در زمینه کنترل پمپ های آب خانگی بوده که عمل روشن و خاموش کردن ، حفاظت از پمپ و … را به صورت خودکار انجام می دهد. در این دستگاه از چندین سنسور آنالوگ فشار و جریان جهت بررسی و آنالیز تغییرات فشار آب ساختمان استفاده شده است که می تواند کنترل بسیار هوشمندی روی پمپ های آب داشته باشد. همچنین با طراحی بهینه قطعات مکانیکی دستگاه و نیز برد الکترونیکی آن توانستیم عمر دستگاه را تا حد زیادی افزایش داده و خرابی های رایج این دستگاه ها را بسیار کاهش دهیم.

 طراحی صفر تا صد این دستگاه توسط متخصصین این شرکت انجام شده و کارایی های زیادی به آن افزدوه شده که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. کنترل هوشمند پمپ آب
  2. قابلیت نمایش جریان پمپ و جلوگیری از اضافه بار
  3. قابلیت تنظیم حساسیت دیجیتال
  4. نمایش فشار لحظه ای به صورت دیجیتال
  5. افزایش طول عمر دستگاه
  6. طراحی منحصر به فرد و سهولت در تعمیر و نگهداری

آغاز به فعالیت  و معرفی:

تیم پیشرو ایلدا توان متشکل از مهندسین الکترونیک و مکانیک به نمایندگی آقای سجاد مرادی از شهریور ماه سال 1399 فعالیت خود را در قالب هسته پهتا آغاز کرده و پس از گذشت هفت ماه و انجام مراحل پذیرش و داوری از اردیبهشت ماه سال 1400 در دوره رشد پارک علم و فناوری استان پذیرش شده و فعالیت خود را بعنوان واحد فناور در زمینه تولید دستگاه کنترل کننده اتوماتیک پمپ آب شروع کرد .

معرفی سایت و برند:

محصول تولیدی این شرکت تحت برند “ایلدا” در فروشگاه اینترنتی این واحد به آدرس www.ilda-co.com  و نیز در بسیاری از فروشگاه های ابزارآلات و پمپ آب عرضه می شود.

توانمندی های قابل ارائه واحد:

  • طراحی و تولید انواع قطعات مکانیکی
  • طراحی  و تولید انواع برد های الکترونیکی
  • برنامه نویسی میکرو کنترلرهای avr,arm,pic

اطلاعات تماس:

شماره تماس:

09910705446

09134465682

03832250735

رایانامه:

info@ilda-co.com

آدرس سایت واحد:

htp://www.ilda-co.om

صفحه واحد در سایت مرکز رشد:

https://b2n.ir/z92470