دوره آموزشی نام گزینی با تاکید بر نام تجاری و تاثیر آن بر مخاطب برگزار شد.

  • تاریخ انتشار : دوشنبه, ۲ آبان ۱۴۰۱ - ۴:۴۳
  • دسته بندی : اخبار، عمومی
  • بازدید : 48 بازدید
  • نظرات : بدون دیدگاه

دوره آموزشی نام گذاری روز یکشنبه اول آبان ماه بصورت حضوری در مرکز رشد واحدهای فناور برگزار شد. محورهای اصلی دوره موضوعات زیر بود:

  • نام گذاری شرکت
  • باید ها و نبایدها
  • کارکرد نام
  • رابطه نام با شرکت و مخاطب
  • روش های تاثیر گذاری نام ها

جهت مشاهده فایل های دوره، پیوندهای زیر را دنبال کنید.