بازدید نماینده مردم شهرستانهای لردگان، فلارد و خانمیرزا همراه با امام جمعه لردگان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی از مرکز رشد لردگان

  • تاریخ انتشار : شنبه, ۵ آذر ۱۴۰۱ - ۷:۰۸
  • دسته بندی : اخبار، عمومی
  • بازدید : 201 بازدید
  • نظرات : بدون دیدگاه

نماینده مردم شهرستانهای لردگان، خانمیرزا و فلارد و امام جمعه شهرستان لردگان روز پنج شنبه 3 آذر ضمن حضور در چهارمین جلسه کارگروه علم و فناوری شهرستان به همراه جمعی از مدیران شهرستانی و استانی از مرکز رشد واحدهای فناور لردگان بازدید به عمل آورده و از نزدیک با روند فعالیت واحدهای فناور و دانش بنیان مستقر در این مرکز آشنا شدند.

در طی این دیدار ضمن ارائه گزارش مرکز رشد در چهارمین جلسه کارگروه علم و فناوری شهرستان، بازدید از واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد به عمل آمد. بخشی از این جلسه به راه اندازی و عملکرد مرکز رشد لردگان اختصاص یافت و در بخش بازدید، واحدهای فناور و دانش بنیان این مرکز به طرح مشکلات و موانع پیش روی خود پرداختند.

شایان ذکر است در حال حاضر 6 واحد دانش بنیان و فناور در حوزه های تجهیزات پیشرفته٬ مکانیک، الکترونیک و متالوژی در مرکز رشد واحدهای فناور لردگان، خانمیرزا و فلارد در حال فعالیت می باشند.

در این دیدار از واحد های فناور زیر بازدید به عمل آمد:
شرکت دانش بنیان نانو کیمیاگران صنعت سبز با ایده محوری کود مایع (کلاته برپایه ترکیبات زیستی) (https://b2n.ir/f61275)

هسته فناور آتی ساز با ایده محوری سیستم جدید میراگر مهارکننده لاستیکی (https://b2n.ir/z59251)

هسته فناور آرین صنعت نوین با ایده محوری تولید قطعات کامپوزیتی پایه آلومینیومی گروه( 6000) به روش متالوژی پودر و بهبود خواص مکانیکی انها (https://b2n.ir/m61825)

هسته فناور انرژی گستر زاگرس با ایده محوری طراحی کیت هوشمند و دریچه تامین هوای تازه و هوای مورد نیاز احتراق وسایل گازسوز بر اساس الزامات مقررات ملی ساختمان (https://b2n.ir/z49270)

هسته فناور پویا الکترونیک با ایده محوری طراحی و ساخت دستگاه CNC لیزر (https://b2n.ir/w00995)

هسته فناور ماشین سازی جویبار با ایده محوری ساخت دستگاه براده برداری سی ان سی با کنترلر جدید (https://b2n.ir/t81641)